header/titel

onsdag den 15. januar 2014

Børnebog - fra start til slut del 7 - udsnit af færdig tegning

Børnebogen "Jeg er ..." skrevet af Tessa Franck Linnet, grafik af Anne-Lise Jacobsen ( den franske grafiker, med danske aner ) og illustreret af mig :-)





Der knokles i døgndrift!! - for at blive færdig med "Jeg er ..." i morgen.

Waaaauuuuurgh - i morgen :-D

Den bliver sendt til tryk i slutningen af januar og bliver udgivet til juni :-) Hurra, vores lille bog ser snart dagens lys.

Der er rigtig mange der spørger om man kan købe plakater af de færdige opslag og jeps! Det skal jeg nok få fixet :-)

Her er lige et udsnit af en af dem jeg blev færdige med i går :-)

Glæd jer til at læse Tessa´s hjertevarme tekst og Anne-Lise´s legende grafik. Vi glæder os i hvertfald SÅ meget til at dele vores lille projekt med jer.

Virtuelle kram fra en meeeeeget træt (men total hyper) illustrator på Christianshavn :-)

Hav en lækker torsdag!

Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar