header/titel

tirsdag den 23. april 2013

Nu også med lumre lykønskningskort....

I julen fik jeg mulighed for at tegne en serie lumre lykønskningskort til et firma på Barbados.
De er selvfølgelig lavet i samarbejde med "min" skønne grafiker Anne-Lise Jacobsen.

Her er forsiderne  - indmaden må du læse dig til på www.minxcards.com og jeg tror nok lige på at der blev grint godt og grundigt da de blev tegnet :-)

Kortene findes også som fødselsdagskort......

Den knap så lumre serie kort finder du stadig hos www.anjagram.dk









3 kommentarer:

  1. Pity Party! Am I invited?
    I guess I´m the guest og honour ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Anonym,

      whoever you are, you are definitely invited to check out the cards at www.minxcards.com :-)

      Enjoy :-D

      Slet
  2. Hey Meisolle,

    dobbelt tak <3

    Er iøvrigt SÅ glad for mine soldater. Overvejer at lave papirsbåde til dem og hænge dem op på væggen. Jeg skal nok sende dig et billed når jeg når så langt.

    Holder øje med dig på FB <3

    KLæm Anja

    SvarSlet