header/titel

tirsdag den 25. februar 2014

Illustrationer til digtsamling

Så er jeg lige blevet færdig med at illustrere en digtsamling :-) .....nahr, jeg mangler nu lige forsiden....

Jeg blev ringet op af Katrine sidste år, som gerne ville lokke mig til at illustrere hendes digte. Jeg læste dem og var solgt. Hun er skrupskør på den rigtig fede måde :-D ...og digtene var meget inspirerende for min fantasi.

Det er den første digtsamling jeg får snitterne i. Jeg er ret vild med tankeprocessen, så mere af den slags, tak :-)





Naturlige luner (arbejdstitel) er Katrine Johansens første digtsamling. Hun er forfatter til et utal af noveller, sange og digte og har indtalt egne historier på i alt 14 bånd.Desuden har hun været medlem af Danmarks Radios Pigekor i 12 år. 

Denne digtsamling symboliserer derfor forløsningen af et kreativt potentiale, som altid har været til stede. Katrine er uddannet ved Copenhagen Business School i engelsk, fransk og organisationskommunikation. Hun arbejder i dag som HR konsulent med speciale i organisations- og kompetenceudvikling samt ledelsesrådgivning.

Her er resultatet af nogle af tegningerne. Digtene, dem må du vente til at læse til bogen kommer ud. Jeg skal nok sige til, når de lander :-D

God fornøjelse :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar