header/titel

torsdag den 2. februar 2012

KONKURRENCE YAHOOOO

Jamen, jamen, så fik jeg endelig at vide hvilket et kort der vandt julekort konkurrencen i USA. Så hér er det. Det sjoveste julekort hos Send a Smile
http://www.sendasmile.com/en_US/weblog/holiday-design-challenge-winners )


Confused Santa

Så nu vil jeg simpelhen smide 1 præmie i puljen. Send 10 kort fra www.anjagram.dk  HELT GRATIS - incl. kort og forsendelse til hele verden - er du frisk?

HUSK AT SKRIVE I KOMMETAER FELTET NEDEN UNDER, HVOR MANGE KUGLER DU DELTAGER MED!

Så, hvad gør man for at være med i konkurrence? Du skal smide glas kugler i skålen med dit navn på - og det gør du sådan hér:

1. Du kan dele konkurrencen på facebook

2. Du kan fortælle folk hvor fantastisk nemt og skægt det er at sende et kort fra www.anjagram.dk

3. Du kan sende et kort fra www.anjagram.dk

4. Du kan blive fast læser (er du allerede det har du allerede en kugle med dit navn på)

5. Du kan skrive en kommentar på et af mine indlæg

Og for hvert punkt du opfylder, smider jeg en kugle i skålen med dit navn på - easy peasy lemon queezy :-)

Skriv nedenunder hvor mange kugler du smider i skålen - og ja, jeg tror på din ærlighed og har ikke et detektiv hold ude og checke - let the game begin...

Jeg trækker vinderkuglen på Valentines day - den 14. februar.

- og det er faktisk rigtig sjovt at sende kort på www.anjagram.dk - så check det lige ud, hvis du ikke har gjort det endnu..

Snax´ Anja

(- og denne hér måde at trække lod på er faktisk tyvstjålet fra den fantastiske Bettina Holst blog - den er altså et besøg værd!!! - håber det er OK Bettina, for jeg er så fræk at jeg gør det helt uden at spørge :-/


7 kommentarer:

  1. 2 kugler :D Har lagt link ud og anbefalet til en veninde. Ses mandag :) Mvh Stine Svendsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk Stine,
      Godt gået! Er der slet ikke andre der har lyst til at være med? Ellers bliver det jo en nem lodtrækning :-))

      Slet
  2. Delt med min søde søster i Kbh.
    Mvh Anne Birgitte Tulstrup

    SvarSlet
  3. Har delt det med alle mine venner på fb, skrevet lidt om hvor fantastisk du er ;-) og læser dine indlæg og følger lidt med i hvad du går og laver ;-);-). Så det må være 3 kugler herfra. Knus Joan Mori.

    SvarSlet
  4. Yeah, hvor er I seje, Anne og Joan - held og lykke :-)

    SvarSlet
  5. Hej Anja

    Jeg vil gerne have tre kugler - fast læser, delt på facebook, og fortalt gud og hver mand hvor nemt det var at sende kort til jul :)

    SvarSlet
  6. Anja Grams største fan - Fie14. februar 2012 kl. 08.23

    4 ud af 5 punkter er udført.... Så det giver mig vel 4 kugler i bowlen!!!
    Krydser fingre og håber at jeg vinder....

    SvarSlet