header/titel

tirsdag den 2. juli 2013

Anmeldelse af Gun-Britt produkter for Nemlig.com

Jeg er blevet bedt om at lave en anmeldelse af nogle Gun-Britt produkter for Nemlig.com



Her er de produkter jeg har testet:



Jeg er selv lidt nærig når det gælder at bruge store summer på shampoo og balsam, men bruger gerne lidt ekstra på styling produkter. Så dét er mit udgangspunkt.

For at give produkterne kamp til stregen, startede jeg med at få en skrap hår farvning!

Her er resultatet af min oplevelse:

Design:
Produkterne har et rent enkelt design, som jeg synes passer godt til den følelse jeg får, når jeg bruger dem. Derudover er de top elegante at have stående på hylden :-)

Shampoo og balsam er godt udtænkt med pumpe, som doserer helt perfekt. De er nemme at transportere. Pumpen på shampoo og balsam er lige til at dreje og kan lægges sikkert i weekendtasken. Det er afprøvet :-)


1. Shampoo

For at starte fra begyndelsen sprang jeg smågrinende ud i shampooén. Den troede jeg ikke på kunne slå min hverdags-poo...men DET gjorde den. Nøj, den er dejlig. Håret bliver blødt og lækkert. Den virker så mild, men alligevel gør den et flot stykke arbejde og balsam er næsten overflødigt.

2. Balsam

En ren fornøjelse. Håret bliver dejlig blødt. Jeg får virkelig lyst til at køre programmet "vask, skyl og tilsæt skyllemiddel" én gang til, bare fordi produkterne er SÅ dejlige at bruge. Mit hår er blødt og lækkert!

3. Hard Wax

Jeg bruger normalt ikke voks til mit hår, så jeg skulle lige lege lidt med det og forstå konceptet. Det har en ler-agtig fornemmelse, men er selvfølgelig helt usynlig, når det sidder i håret. Man kan lave nogle skægge strit-totter, som bliver siddende hvor de er sat. Det er noget jeg glæder mig til hver morgen :-)


4. Styling Spray

Denne hér er jeg helt vild med. Den holder meget lækkert på det mesterværk jeg lige har stået og kreeret foran spejlet og er den perfekte finish...


Efter at have kørt hele programmet igennem, må jeg sige at jeg føler at jeg har et top-lækkert hår. Samtidig føles det meget naturligt. Det er skønt at kunne kreere "the Salon Beautiful" effekt derhjemme. Jeg kan nemt se mig selv blive afhængig af GB-produkter!
Jeg forlader nu vores hjem hver dag med Salon-Beautiful hår.......eller ihvertfald så længe der står Gun-Britt produkter på vores badeværelse!




Enjoy og hav en vidunderlig dag,
Anja (med lækkert hår! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar