header/titel

onsdag den 1. februar 2012

Hvad du ønsker skal du få...

...så nu fik jeg lige taget hul på at lave denne hér blog og så vælter det ind med endnu flere børnebøger. I første omgang "bare" 6 stykker der skal laves i år. Den første skal være færdig i slutningen af februar. Jeg har lige sendt det første opslag til godkendelse. Det er så første gang at redaktøren og forfatteren ser noget.....

Og jeg har helt vildt ondt i maven...ha ha ha

Jeg synes at det ser fantastisk ud og er helt oppe at flyve over udtrykket - så jeg forventer at de er vilde med den (det plejer mine kunder heldigvis at være) - men alligevel - de ca 7492 sommerfugle i maven gør det lidt svært at trække vejret :-)

NÅ, men jeg kan jo ikke engang vise jer noget endnu. Jeg kan kun sige at det er rent hjerteblod. 

Teksten er FANTASTISK. Selv om den er skrevet til børn, lykkedes det mig faktisk at græde 3 gange inden den var færdig. Og jeg havde grafikeren (den skønne Anne-Lise) siddende ved siden af mig - så jeg kæmpede virkelig hårdt imod. 

Jeg kan jo desværre ikke uploade de nye tegninger før de er udgivet :-(


...så hér er en "gammel tegning" som jeg har lavet til Dansk Handicap nyt´s julemagasin sidste år. Jeg satser på at jeg snart får tid til at uploade nye tegninger - så vær lidt tålmodig med mig og hav en dejlig dag :-)

Anja









5 kommentarer:

  1. Du er fandme også så skide dygtig - tillykke med ordren skønne. Jeg glæder mig til se når tegningerne må frigives. Smuk dag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, skønne Bettina :-)

      Det ER bare så vidunderligt at blive udfordret, ikke? Så kan man virkelig komme ud i alle kroge og se om der gemmer sig et par extra døre :-)))

      Maser af sol til dig også :D

      Slet
  2. Ja de er så fede de tegninger...jeg går i øjeblikket og deler din amio pistoler tegningen ud.. Hænger i min datter s børnehave... Det er så fint... Flere hvor de kommer fra :)

    SvarSlet
  3. Har siddet og kikket... Kan de virkelig være rigtig at du ikke har lavet et kort med en skøn dame med en gravid mave ??? Skal til fødselsdag hos en skøn veninde som er gravid den. 11 /2 ....

    SvarSlet
  4. Hallehøj - hvor dejligt at høre:-) Og cool at hænge i børnehaven!

    Jeg har det hér kort:
    http://www.langtmedkort.dk/index.php/lille-ny-pa-vej.html

    Det er godt nok en blomst, der er med rogn..... Går det an?

    :-) Anja

    SvarSlet