header/titel

tirsdag den 7. januar 2014

Børnebog - fra start til slut del 4 - første illustration

Bloggen handler de næste par gange om en børnebog, som jeg er ved at lave sammen med Forfatter Tessa Franck Linnet og grafiker Anne-Lise Jacobsen.


Bogen hedder "Jeg er ..." og udkommer på Turbine Forlaget, når vi er færdige liiige om lidt...
læs også:
del 1
del 2 
del 3

Når jeg tegner børnebøger plejer det at være forlaget eller en forfatter der kommer til mig. Denne bog er en billedbog som vi 3 laver, fordi vi synes at det kunne være skønt at lave noget, som har rod i vores tanker og følelser.

Hér en den aller første tegning jeg lavede til bogen. Der kommer lidt ændringer på den (som sikkert kun jeg lægger mærke til :-) - men sådan hér er udtrykket....

Jeg forventer at al den kærlighed til børn (og andet levende) vil ose ud af alle sider og direkte ind i små og store hjerter. 

SKITSEN


...og den (næsten) færdige illustration





<3 Hav en skøn tirsdag,
Anja













Ingen kommentarer:

Send en kommentar