header/titel

torsdag den 4. juli 2013

Portræt kursus for børn

Så havde jeg tegnestuen fyldt med kreative børn, som var SÅ flittige.....


Der var Mollie på 6 år, Alfa 7 år, Thea 7 år og Norah på 6 år.....

Vi startede med at skære grimasser foran computeren og finde det sjove eller pæne billed - tøserne bestemte selv hvordan de ville tegne sig selv.



Norah, Thea, Alfa og Mollie i fuld gang med at tegne efter billedet af dem selv.
Jeg er altså helt vild med den stil børn tegner i......

Da vi var glade og tilfredse med portrættet i blyant, blev det tegnet over på lærred og pigerne blev HELT elektriske da vi skulle til at male på lærred.


HURRA - SÅ skal der males med pensler!!!!

Super seje og utrættelige, målrettede piger giver den gas med malingen....og så en tur ud på legepladsen omme i gården, gynge, hilse på kaninerne og spise et par madder...og så er de klar til at fokusere på detaljerne!


et voilà......hér er de med deres mesterværker:









Norah´s portræt



Alfa´s portræt


Jeg er ihvertfald helt vild stolt på pigernes vegne og nød at have de små kunstnere i min tegnestue hér på Christianshavn.




Har dit barn også lyst til at male et portræt? Check mine kurser i løbet af sommeren. Kan du selv samle 3-6 børn laver jeg gerne et kursus på en dag der passer jer.

LINK: tilmelding til børneportræt kurser i Juli


Lidt senere på året laver jeg julekort kurser, hvor vi sæ´fø´lig tegner julekort. I får både de gode gammeldags til at sende og også en digital fil til at bruge online. Hold øje med min hjemmeside lidt senere på året :-)

Hilsen Anja :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar