header/titel

fredag den 16. maj 2014

Klitopperne ved Snublesvinget

Jeg arbejder i øjeblikket på en helt vidunderlig bog skrevet af Lise Brix Danielsen. Den hedder "Klitopperne ved Snublesvinget".

"...I Snublesvinget falder Sandi over klitopperne Kamma og Styr. Det vil sige, de lammer hende og insisterer på at tage hende med hjem. De er sikre på, at hun kan hjælpe dem med at stoppe den hidsige Maler og hans grumme planer.
Men det kræver både mod og stor opfindsomhed at redde klitopperneog deres eventyrlige verden, som befinder sig dybt i strandens klitter. Er Sandi overhovedet den rette til at løse opgaven?
Samtidig er Sandis elskede strand ovenover ved at forandre sig til et sted, hvor ingen har lyst til at være..."

Jeg behøvede kun at læse den første side, før jeg råbte JAAAAAAAAAAAA til at illustrere den.....(og det var mens jeg sad i metroen)

Lise har en pragtfuld fantasi, som tager én steder hen man ikke vidste fandtes. Og hun har skabt et univers, som får enhver illustrator til at bide blyanten i småstykker med alle de vidunderlige udfordringer man bliver udsat for.

Jeg har skabt det visuelle univers til disse vidunderlige Klitoppere..... og Lise har godtkendt skitserne :-) Så nu kører vi derudaf med 500 km/t så bogen kan sendes til tryk i starten af juni.

Vil du se med? Mød hovedpersonen Sandi og et par af Klitopperne...Kamma, Styr og Maler...




.....og selv om jeg har læst bogen MANGE gange, så glæder jeg mig helt ustyrligt til at sidde med den færdig trykte bog i hånden og læse den én gang til....og igen og igen. GLÆD JER!

....og rigtig god Stor Bededag ❤️

Anja




Ingen kommentarer:

Send en kommentar