header/titel

torsdag den 23. februar 2012

GIVEAWAY TIL ALLE - NU!- UDEN TILMELDING!



Ja, jeg har forsømt mit bloggeri - undskyld! Jeg har rivende travlt med at få en børnebog færdig til i morgen. Den bliver SÅ fin og jeg er sgu ret stolt af at have lavet så fin en bog på SÅ kort tid :-) Den er med på bogmessen i marts, så jeg kan snart vise nogle tegninger fra den :-)

Nå, men det er jo bare ikke i orden at jeg har holdt så lang pause - så nu smider jeg en 
GIVEAWAY på bloggen UDEN TILMELDING og uden neglebidning.

Jeg har en kode til www.anjagram.dk - en hemmelig kode!

Med den kan du købe et kort og sende det til hele verden for 0,98 - altså ca. dkr. 5,45 Det er altså incl. kort & frimærke. Det betyder ikke noget hvor i verden du befinder dig - siden er international og prisen er kun et frimærke til dkr 5,45.

Kortet er altså ganske gratis!

Koden kan kun bruges 50 gange så det er de første 50 der kan bruge den, så......først til mølle!

...og koden...den er lagt på www.anjagram.dk .....NU!

GAME ON :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar