header/titel

onsdag den 11. januar 2012

Yeps, så hopper jeg omsider også med på blog-vognen

Min franske veninde Anne-Lise Jacobsen (ja, det lyder ikke specielt fransk, vel...... hun har en dansk far!) siger at det gør de fede illustratorer i Frankrig .... og jeg vil også være fed!


Jeg sidder og venter på at få et "GO" på de sidste skitser til en bog for Alinea (Egmont) - er lidt rastløs (der er deadline på aflevering i morgen, GLUP! ) - åhr, hva´ - det er bare 6 tegninger.....

Den skønne Anne-Lise kommer forbi for at lære mig lidt grafik om lidt. Hun er nemlig grafiker :-) Heldigvis for mig er hun ret skrap til engelsk, for mit franske er ret magert. Jeg har en hemmelig plan om at få mine tegninger på stof og t-shirts....... :-)

Nå, ville jo bare sige hey du og velkommen...jeg håber du har lyst til at kigge forbi en anden dag og hjælpe mig med at blive rigtig fed :-)

Hilsen Anja

Med ønsket om et rigtig godt nytår til dig og dine. I år bliver et godt år. Det kan mærke :-)


1 kommentar: