header/titel

onsdag den 29. august 2012

Portrætter

Portrætter

hér over sommeren har jeg lavet en del portrætter...og NYDT det :-) Det er noget jeg gerne vil gøre noget mere.

Så derfor vil jeg simpelhen lige nu tilbyde denne hér type portræt (Mollie) for DKR 2.500,- incl. moms.


Det gælder kun bestillinger til og med september 2012. DVS: du skal bare bestille det inden september er ovre - så aftaler vi hvornår du vil have det :-)

Portrættet er tegnet i akvarel og bliver tryllet færdigt i computeren. Du får et print på lækkert 100% bomuld (ligner akvarel) i A4. Du kan bestille extra prints til DKR 250,- per styk.

Mange spørger om jeg tegner famileportrætter og yeps, det gør jeg selvfølgelig også :-) Portrætter med mere end 4 personer på udløser også mængderabat.

Portrættet kan også printes på lærred op til 122 cm X 122 cm eller f.eks. viskestykker, puder, invitationer ell. lign. Masser af muligheder :-)

Klik hér hvis du vil et portræt på et viskestykke....

Jeg sender gerne, hvis du ikke lige bor i Københavns området. Også til udlandet.

For at lave et portræt har jeg brug for et billed af personen med et skønt udtryk. Jeg sender dig skitser undervejs, så du får lov til at godkende at det ligner :-) 


Mollie.
Det er Mollies egen bamse, Missie og hendes egne tegninger af fisk. Så du får et meget personligt portræt :-)


Du kan se flere på http://www.anjagram.com/#!portrtter/c5sv

Nu vil jeg hjem og vise tegningen til min datter :-)

Hav en skøn, vidunderlig dag alle sammen.

Anja :-D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar